click me!!!

Budak Kiut ;))

Thursday, November 10, 2011

dye dah pergi.. ;((

Hari nie aku sedih.. sedih sebab dye da pergi tinggalkan aku sorang2...
aku tak sangka hayatnya sampai kat sini jer.. tak sempat aku nak luahkan perasaan aku ni utk kesekian kalinya dye.. hanya dye je pendengar yang baik aku time nie event ada orang lain yang dapat jadi pendengar.. aku lebih suka luahkan kat dye sbb dye takkan komen pape law aku yg silap.. ;) tp sekarang pergi tinggalkan aku... sedih... uwaaa....

Tomey.. event ko da xde.. aku tetap akan ingat ko.. dun vorry be happy.. hehe..
tp ko jgn marah eh sbb nanti aku nak belik penganti ko.. aku tamo sunyi.. aku xsuke sepi.. ko pon tahu kan.. soe taw.. cayunk kamo for ever..




TOMEY da pergi..


p/s: jangan cakap aku gile sebab aku suke cakap ngn binatang.. (ikan-tomey)... 
suka hati aku la kan...


No comments:

Click Me!