click me!!!

Budak Kiut ;))

Monday, November 21, 2011

.......

alooo all...
arini cuaca xberapa baik laa.. asyik hujan je spanjang hari.. da banyak hari p'card aku asyik merah je, sbbnya syok sgt tito,cpai lewat nk g keje. nasib baik la jarak rumah ngn pat keje takde la jauh mane,ngeengee.. urm,tapi memang ramalan cuaca ada cakap pon.. negeri aku tinggal nia akan hujan sampai.. lupa lak sampai bile,hehe...

yup,dah lame sgt aku xconteng-conteng kat belog ni kan... bkn sbb tak nak.. bkn jugak sbb takde masa tapi... sebab aku kurang idea la.. bile on belog aku nie.. banyak je idea nak cite tp last2 bile on sume idea tue ilang,huahua.. sbb tue la aku da lama sgt xupdate belog aku nie.. 
soe lalink~






U'lls...
Cadangnya aku nak start diet... nape aku nak diet?? urm,opkos la sbb aku da rase badan aku da naik.. nak dressup lebih2 pon da cam xbestt jep. walhal aku xshukee bergaya sgt kot.. Mana tak naik badan ni law tiap2 hari kat opis nie mesti salu ada makanan kat atas meja aku nie.. law bkn aku yang bawak mesti ada org lain yg bawak tp yg jadi mangsanya ialah meja aku nie.. law tengahari lak xsah law xlayan nasi.. mesti kene mam sbb tgk lauk2 best sesangat,hoho..





so... mulai sekarang aku nak DIET.. yes,aku harus diet.. hehe...

tp kan.. sebenarnya.. dah banyak kali aku cakap nak diet tapi bile tgk je makanan mesti ilang niat nak diet tue.. sampaikan incik tunang pon da xcaye bile aku cakap nak diet.. sbb dye tahu aku angat2 taik ayam jep,haha...
harap-harap kali nie berjaya la aku diet kan.. korang doakan aku yea.. aku harus diet for sumtim n sum1,huhu...



No comments:

Click Me!