click me!!!

Budak Kiut ;))

Monday, January 9, 2012

Michh!! ;(

Assalamualaikum semua...
masuk hari ni da minggu kedua kita ditahun baru... 2012.. 
keadaan cik blossom seperti biasa,sihat2 saja.. cik blossom harap korang pon sihat2 dan diberkatiNya yea.. ;))
tapikan... cik blossom michh kan seseorang... dah lama xbersua dgn dye.. dah lama tak bertanya khabar brite dye.. cik blossom rindukan suara dye.... rindu nak gurau2 ngn dye.. rindu sgt nak jumpa dye.. boleh dikatakan rindukan semua tentang dye...
harap dye pon rindukan cik blossom macam cik blossom rindukan dye.. ;(


sungguh2 cik blossom windukan dye.. ;((


Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu


aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu....






No comments:

Click Me!