click me!!!

Budak Kiut ;))

Tuesday, October 4, 2011

cuci mata jom~~

salam semua...

akak2,abang2,adik2,makcik,pakcik dan semualah,huhu.. amacam hari nie,sihat?? harap2 sihat la semuanya yea.. hehe.... Ni aku nak promote satu blogshop utk korang cuci mata then mane yang berkenang tue boleh la beli yea.. tamo beli pon xpe,aku xpakse pon,lalala...

haa,ni blog yang aku cakap tue.. sigategi.blogspot.com korang buka blog ni taw.. macam2 ada kat lam blog nie.. ni aku ad copy n paste kat korang antara barang2 yg ada lam blog nie..

  
DSC_2238.jpg (640×964)


bean bag ni best taw.. tapi ada lam banyak size. utk baby pon ada..

lagi ada...
DSC_1775%5B1%5D.jpg (320×111)

 lagi-lagi ada...

item+number4967+CNY22.jpg (814×521)
 
8031.jpg (520×693)

dan ada jugak 

korang kene buka dulu law nak tgk lebih terperinci.. yang ni aku juz gtaw sikit2 jer.. pape sume yang aku cakap ada dalam sigategi.blogspot.com..  bak kata orang tak tengok xtaw.. ewahh...

neway selamat mencuci mata n shopping.. 

papai~





No comments:

Click Me!