click me!!!

Budak Kiut ;))

Monday, February 28, 2011

poco-poco??!!

Arini 1st day aku join poco-poco kat kg aku...best + sonok + penat... sume bercampur aduk.. disebabkan sum1 da cabar aku utk turunkan berat badan,so,aku sahut cabaran tu,hehe... ciap cakp nk belikn product kecantikan utk aku ag law aku dapt trunkn berat badan nie.. tu yg sonok tue.. huahuahua... tp konpem ke aku dapat trunkn berat badan ni??? 'jangan hangat2 taik ayam sudaa...' haha,tu la ayat yg salu aku kene bile ckp kat dye time nak wat sesuatu,hohohoo... pape pon aku sonok sgt sbb slain sahut cabaran aku leh gak sihatkn badan nie,xgitu???

hmm,sebut pasal poco-poco ni... sebenarnya aku pon xde la pandai sangat,stakat ikut mber2 boleh la.. tupon tunggang langgang step aku tibai,haha... mula2 start cam lawak je sume.. mane taknye,makcik2 kat kg aku nie pon ada join gak taw.. bkn la pandai sangat pon sume org kai tibai je xikut step lansung pon samela cam aku nie,hahahaaa..waauu... sihat dan kurus la sume makcik2 kat kg aku ni nanti,awek muda gitu,haha... tenaga pengajarnya plak.. bknnya muda ag taw.. kirenya dapat gelaran pakcikla dari aku.. tp kire ok gak la tarian poco-poco dye wlaupon xsberapa..hmm,bolehla drpada xtaw teruss..

esok dan seterusnya aku harap aku xkn jd 'hangat2 taik ayam' tuk join poco-poco nie.. tpkan.. skan ni da mula rase sakit sangat kat betis n paha aku nie.. uwaaaa.... konpem ecok bile bangun tido lagi sakittt.... mane taknya da lame sangat aku xjoin aktiviti camni,dulu time blajar ada gak join men futsal ngn mber2 takpon petg2 aku g jogging ngn mber2 satu bilik.. skan ni duk umah,hampehla.. goyang kaki je..haha... xde aktiviti yg buat aku bpeluh lgsung pon.. nasib la badan,nak sihat punye pasal.. so,fighting2!!!


chayoikk2 ema!!

hohoo

No comments:

Click Me!