click me!!!

Budak Kiut ;))

Thursday, April 7, 2011

SePI tanpa KAMOO........

salam bloggers~~~

Ntah kenapa tibe-tibe aku rasa kosong sangat....
mungkin... mungkin sebab dye mendiamkan diri dari aku..
hurm,aku tak salahkan dye pon.. mungkin aku yang salah..
salu je cari masalah dengan dye..
sungguh!! aku hanya mahu dye luangkan sikit masa untuk aku..
aku sepi sangat bile dye salu bz... tak ada masa langsung untuk aku..
memangla,aku patutnya faham keadaan dye tapi sape nak faham aku kalu aku salu je kene ikut rentak dye..

aku bukannya nak memaksa dye tapi aku betul2 perlukan dye.. perlukan perhatian dye...
sampai bila nak terus macam nie??
dahla kami jauh... jumpa pun payah.. susah sangat ke dya nak bagi sikit masa dye untuk aku??
Apa yang perlu aku buat?? aku sayang dye... sungguh!!

alahai,nyah kenapa aku rasa nak luahkan sume nie kat blog aku nie..
memalukan je kan.. kan?? hihihiii...
xpela,janji aku puas..
xcely, sebelom nie..
pape je masalah aku.. aku mesti share ngn dye tapi skan dye da bz..
aku harap sangat kami tak berubah hati..tp semua tu kuasa Tuhan kan??
hmm...
biarkan DYE yang tentukan..
:-(

No comments:

Click Me!