click me!!!

Budak Kiut ;))

Monday, October 31, 2011

~ life ~

Rasa macam sekejap je masa berlalu.. hari ni dah last oktober... macam2 yang dah aku lalui.. Hidup ni memg banyak dugaan n cabaran kan... semua.. semua yang kita rancang belum tentu akan terlaksana sebab semua tue akan ditentukan olehNya.. "Kita Merancang Tuhan Yang Menentukan"... tapi kita jugak tak boleh terserah pada takdir je.. kita perlu berusaha + bertawakal + berdoa... Insyaallah semua yang kita rancang akan tercapai.. 

Sebut pasal life nie.. life yang aku ada sekarang ni cam rumit sikit.. kadang-kadang aku kuat utk hadapinya kadang-kadang jugak aku tewas.. tewas dengan ujianNya... urm, about 'love'.. kalau la aku tahu mencintai seseorang itu menyakitkan... tapi.. yealah nak wat camnekan.. aku hanya insan lemah yang redha dengan ketentuannya.. aku jugak xtahu apa yang ada dihadapanku dan apa yang akan aku lalui lepas nie.. semuanya ditangan Allah yang Maha Kaya.. cuma yang aku harapkan semua itu akan mematangkan dan membuat aku tabah menhadapi hidup ini.. insyaallah.. amin... ;))

No comments:

Click Me!