click me!!!

Budak Kiut ;))

Saturday, February 26, 2011

Dhea Khadeeja...

hye bloggers...
wat's up?? 


ni aku nak share ngn korang sal Dhea Khadeeja bt Azhar,huhu... korang nak taw sape?? hehe...
dye anak My BFF lol.. ziela n pasangannya Zahar, jgn ingat Dhea ni anak aku plak,gpon aku mane de nikah ag,so,xde la anaknya..haha...
korang nak tahu nape aku share sal Dhea kat korang?? sbb aku shukee bagat tgk muka dye taw.. Chomeyy mcm aku.. haha,prasan!!.. lantakla kan janjji bahagia (bahagia ker??,lalala)
berbalik sal Dhea lak ek.. Dhea ni xcelly aku da anggap cam ank la,walaupon tpa kbanaran mama n papanya..hohoho.. Dhea ni dilahirkan pada 10.02.2011,kirenya baru je bape hari an?? tp yg bestnya tang pipi dye,aku shukee sangat,gebu gituh!!ahakss...
kat cini jugak aku nk share beberapa keping gambar yg aku amik time aku g umah dye..
korang mesti tengok taw.. dan percaye la kat aku yg dia sgt Chomeyy!! :)


taraaa!!!

 haa,percayekan aku ckp pipi Dhae gebu!! Shukee....


 time ni Dhea baru pas minum susu then terus tido..


gaya aku ni leh jadi ibu yg baek x??? hehehe..


 cian leher Dhea sampai jd camtu,soe mami xprasan!!
selokk sangat nak bgambar ngn Dhea.. :)


aku dan Dhea lagi!! ;))


ni pic Dhea baru je bape saat pas lahir..
Tomey kan..kan???
mama Dhea cakap tak samapai 5minit pon Dhea nangis pas kuor tue.. baik Dhea kan??hihihiii

xcelly aku nk letak byk ag pin Dhea ni problem tenet lembap la plak.. len kali aku sahare pic Dhea ag ek,insyaallah...

so,camne chomeyy Dhea kan.. Nama pon Cantik!!

papai korang~~



No comments:

Click Me!