click me!!!

Budak Kiut ;))

Wednesday, December 21, 2011

Salam rabu semua...

Hari nie cik blossom agak tak sihat.. pening kepala + plak dengan sakit perut sengugut yg dtg melanda...
rasa tak best sangat.. Tapi apa kan daya cik blossom kene jugak pergi kerja..
takkan la setakat sakit perut sengugut pon nak gie amik MC kan? tapi pernah jugak cik blossom mc semata-mata sebab sengugut,hehehe... Time tue plak doktor xleh cakap pape bile cik blossom mintak mc sbb muka da nampak pucat.. sakit perut yg teramat taw.. kesian cik blossom kan? hihihiii..

Urm,hari nie masuk opis agak lewat la sebab bangun tito lambat.. jam bunyi pon wat tak tahu jer.. mane taknya semalam memg tak cukup tito pon.. sakit perut, mane leh tito sangat.. masuk je opis buat muka slamber je dengan staf2 yang lain.. nasib baikla arini bos cuti.. semalam awal2 lagi gtaw cik blossom dye cuti ecok,mknenya harini la kan..duk tak sampai 5 minit bangun lagi terus gie bekpes.. Pekerja yang baik cik blossom nie kan?pekerja contoh la katakan,hahaha.... Hari nie tak de keje sangat jux update apa yang patut je sebab da siapkan semuanya semalam... so,sbb tu la cik blossom ada masa nak pot pet pot pet membebel kat belog cik blossom yang chantekk nie.. (chantekk ker??haha)
Tapikan bosan taw bile tak de keje nak buat nie.. asyik buka fb je memanjang.. then bace belog kawan2 yang lain.. lagi baik ada keje yang banyak daripada takde keje nak buat,kan.. kan?? 
so... sekarang ni cik blossom telah mengalami rase yang bosan amat sangat... sakit perut sengugut ni pon ada rase tapi da kurang sikit la sbb td pas bekpes da makan penadol,lalalala~

okla korang cik blossom da tak tahu nak pot pet apa lagi nie.. cik blossom nk siap-siap kluar lunch plak.. korang makan pa ngahari nie ek? agak2 sama tak dengan apa yang cik blossom akan makan.. ;))

t8 care semua.. papai

2 comments:

anaztasias nora aira said...

wah da blog !! ni blog miss

nora aira
http://norapurplebridez.blogspot.com

Cik Blossom said...

yea.. miss t i follow yea. miss jgn lupa follow belog i.. toink... toink..

Click Me!