click me!!!

Budak Kiut ;))

Monday, October 3, 2011

;)

Hyep sume...

urm,memang dah lama sangat aku tak menconteng kat blog aku yang satu nie... hari nie kat opis aku rase macam ada mood je nak bukak.. Tadi time breakfast,bukan main banyak lagi idea benda main kat kepala tutt ni.. tapi skan bile dah on9 blog nie xtaw plak nak cakap apa.. alahai...

korang, hari ni kan da masuk 7 bulan aku keje kat sini.. dalam 7 bulan ni jugak mcm bulan pertama je aku keje kat sini still lagi xde banyak keje.. kalu ada pon cuma drawing yg nak kene copy then htr.. sangat senang keje aku.. xde cabaran pon..lala... kadang2 kalu bosan sgt aku g je department lain tolg buat keje utk dorg,terutamanya kat depart. DCC.. blambak drawing yg kene copy,sediakan transmittal,scan then bla bla... mcm mbebel lak,hehe Pape pon keje kat sini best taw sebab bos2 kat sini sporting even anak buah dye ada yg perangai macam tuttt..lalala

Insyaallah aku akan kekal keje sini selagi diperlukan.. tapi kan lepas nikah nanti xtaw la macam mana sebab my tunang nak aku tinggal sana i mean "kelantan" lepas kami nikah sebab dye pon keje kat sana.. so,xkan la sorang kat sini n sorang lagi kat sana kan.. tamo la macam skarg ni.. very buhsann takde dye disisi.. ewahh.. tapi betol taw.. aku ngn dye ni PJJ.. Korang taw x apa tue PJJ? Meh sini ak gtaw,hehe... Percintaan Jarak Jauh.. haa.. itula kami.. nak jumpa pon payah.. Tapi takpe.. walaupon jauh dalam hati kami tetap dekat antara satu sama lain.. jiwang lagi..haha...

korang... ingat tak post aku yang lepas pasal aku nak jual sumtim kat lam blog nie... urm,jadi tue memang jadi tapi xtaw lagi la bile sbb aku mls nak masukkn pic lol.. hehe.. maybe next time kot la.. srang ni pon aku jual baju.. beg.. tudung.. kat member2 opis aku ni jer.. so,nanti2 ada masa aku masukkan pic utk korang membeli belah ngn aku yea.. hahaha....

papai ..

No comments:

Click Me!