click me!!!

Budak Kiut ;))

Tuesday, February 15, 2011

kenapa...???

uuhhhh..!!!
kenapa dye buat aku macam tunggul jer??? kenapa dye takleh nak hargai aku seadanya???
kenapa dye buat aku rase teruk sangat.. sedih + hampa + kecewa n bla.. bla.. bla  prasaan yang tak patut aku rasa!!! 

tak cukup lagi ke pengorbanan yang ko nak aku buat slama nie??
apa lagi yang kurang??
apa yang ko nak sebenarnya dari aku??

kenapa ko bagi aku harapan yang ko boleh bahagiakn aku???
kenapa aku harus trime sume nie?
ko anggap aku nie sape pada ko sebenarnya??
kenapa ko buat aku macam nie??!!

aku tahu aku bukan malaikat yang sentiasa dapat beri kebaikan dan kesempurnaan dalam hidup...
aku hanya manusia biasa yang juga ada hati dan perasaan macam ko.. apa ko rasa kalu ko berada di tempat aku sekarang??!! apa ko akan buat??
adakah ko jugak akan jadi macam aku yang sentiasa memaafkan kesilapan ko w'pon ko tahu sume tue amat menyakitkan??!!
kenapa aku harus bertahan padahal aku tahu aku da tak kuat untuk hadapi semua nie...
kenapa ??

kenapa aku???
kenapa bukan orang lain yang ko akan sakitkan hati??
kenapa bukan orang lain yang ko main-mainkan perasaan mereka??!!
kenapa... :(

YA ALLAH,AKU MOHON PADAMU BERIKAN AKU KEKUATAN MENGHADAPI UJIAN-UJIAN HIDUP YANG KO BERIKAN INI..  SEMUA NIE AMAT BERAT BAGIKU YA ALLAH...




No comments:

Click Me!