click me!!!

Budak Kiut ;))

Thursday, February 17, 2011

Nyum... Nyumm...!!!

aii korang...

yeahh..!! hari ni dapat gak aku mlm siput sedut. best wookkk!!
sebenarnya da lame aku nak makan tapi xdapat2 ag.. yeala disebabakan xde orang yg boleh diharapkan tuk cari kat lam parit kat kampung aku nie.. nak arapkan aku,mane la aku tahu...hehe...
last hari dapat gak aku merasa..
hoho...

tu pon secara kebetulan aku gie satu pasaraya nie then t'nampak la ada jual.. aku rembat la 2 bekas yang da di pack.. balik umah terus la masak...

tadaaa..... ni la hasilnya..
best an..


 terhidang siap utk dijamu...


siput masak lemak cili api... hoho.......



korang nak tahu banyak ni aku makan sorg je taw.. ni pon sbenarnya xcukup tp kene tgalkan kat org blakang,hehe...

len kali nak masak lagi lah..!!
TERBAEKK WOKK....!!!

law korang nak rase try beli nak wat sdiri ek,hehe....


sekian ...


No comments:

Click Me!